روشهای متعددی برای به هدف رسیدن و موفقیت در اینستاگرام وجود دارد . امروز میخواهیم چکیده چندین سال تجربه خود را برای رسیدن به موفقیت در اینستاگرام را به شما عزیزان اعلام نماییم . با ما همراه باشید.

 

 

روش های موفقیت در اینستاگرام

 

تیم فالوگرام را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید

 

 

1- استراتژی محتوای خود را برنامه ریزی کنید.

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام، به معنای داشتن برنامه‌ریزی مشخص برای تولید محتوا در اینستاگرام است. در واقع استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام بخشی از استراتژی اینستاگرام را تشکیل می‌دهد که به شما در زمینه تولید منظم محتوا در اینستاگرام کمک می‌کند. دانستن این نکته بسیار حاذ اهمیت است که محتوای کاربردی و با کیفیت، مهم‌ترین عامل برای داشتن یک صفحه اینستاگرامی موفق است که در نهایت باعث رشد کسب‌وکار و افزایش فروش تان خواهد شد.

به طور خلاصه میتوان ارکان اصلی یک استراتژی درست در تولید محتوا برای اینستاگرام را به موارد زیر خلاصه نمود:

  • زمان مناسب برای انتشار پست در اینستاگرام
  • تعیین موضوعات برای تولید محتوا در اینستاگرام
  • شناخت از سلیقه مخاطب خود

2- استفاده از هشتگ مناسب در اینستاگرام

هشتگ گذاری در اینستاگرام یکی از موثرترین روش های بازاریابی و افزایش فالوور محسوب می گردد. باید برای افزایش بازخورد پیجتان از هشتگ استفاده کنید. در واقع هشتگ گذاری به بیشتر دیده شدن پیج شما کمک می کند.

در اینستاگرام به طور کلی هشتگ ها به سه دسته تقسیم میشوند:

  • هشتگ برند: شرکت های مختلف برای معرفی برند خود از هشتگ نام برندشان استفاده می کنند. این هشتگ به صورت ثابت روی تمام پست ها ثبت می شود و معرف کسب و کار است.
  • هشتگ توضیح: جهت طبقه بندی موضوعات و یا انتقال حس محتوای پست شده به مخاطب استفاده می گردد.
  • هشتگ کمپین (مدت دار): در مدت های کوتاه و مشخص در یک مسابقه یا یک رویداد، طراحی و استفاده می شوند و پس از مدت زمان معینی به پایان می رسند.

در آخر باید گفت بهتر است قبل از انتخاب هشتگ مناسب آن را در اینستاگرام جستجو کنیم . یعنی هشتگ های مشابه دیگری که اینستاگرام به شما پیشنهاد می کند را مشاهده و از ایده های دیگران استفاده کنید.

 

 

3-مخاطبان خود را به تعامل بیشتر ترغیب کنید

مفهوم تعامل با مخاطب هدف در اینستاگرام به معنای نحوه واکنش کاربران به محتوای منتشرشده در پیج ما میباشد.در این مقاله ما به صورت خلاصه چند روش مهم و اساسی تعامل در اینستاگرام را مطرح میکنیم.

 

 

شناخت مخاطب هدف:

برای شناخت مخاطب هدف  پیجتون متوانید در قسمت مخاطبین ، آمارهای تفکیکی از مخاطب های صفحه تان را خواهید داشت. در این بخش اطلاعاتی نظیر جنسیت، محل سکونت و ساعت های اوج مراجعه کاربران به صفحه کسب و کارمان قابل دسترسی خواهد بود.

 

 

– بارگذاری مداوم محتوا :

محتوای تولید شده را به صورت مداوم در یک ساعت خاص قرار دهید اما این نکته را نباید فراموش کنید که محتوا به صورت مداوم باید بارگذاری شود نه بیش از اندازه.!!!

 

 

– محتوای منحصر به فرد ( کپی نباشد):

اگر میخواهید محتوای شما در الگوریتم های اینستاگرام جایگاه ویژه ای داشته باشد باید محتوای تولید شده منحصر به کسب و کار خودتان باشد چراکه اگر کپی باشد اینستاگرام ارزش چندانی برای محتوای شما قائل نخواهد شد.

 

 

– رعایت زمان بارگزاری محتوا:

یعنی در آمارهای مخاطبین خود باید دریابید چه زمانی مخاطبان شما بیشترین بازدید را در اینستاگرام دارند و شما در همین زمان به بارگذاری مطالبتون بپردازید.

 

 

– کپشن نویسی درست:

منظور از کپشن نویسی درست یعنی طوری کپشن را بنوسید که هم مخاطب را به تعامل بیشتر ترغیب نماید و هم توضیحی کوتاه و پر مفهوم در مورد پست بارگذاری شده قرار دهید.

 

– هشتگ گذاری درست:

در مورد هشتگ گذاری در بخش استراتژ محتوا بیان شده است.

 

 

– استفاده از لوکیشن ( جغرافیا ) :

دیگر از نکاتی که باعث تعامل بیشتر مخاطب با شما میشود استفاده از لوکیشن می باشد.

 

 

4- از، استفاده ربات ها به طور جدی خودداری نمایید

طبق الگوریتم های جدید اینستاگرام ، از خرید فالوور فیک، لایک و… جدا خودداری کنید. نقطه مشترک پیج هایی که اخیرا توسط اینستا غیرفعال و سپس مجددا فعال شدند (به نحوی اخطار گرفتند) استفاده از فالوور فیک و تقلبی بود. همچنین استفاده از ربات باعث کاهش تعامل شما با مخاطبین میشود چراکه اگر تا قبل از استفاده ربات تعامل شما بالای 50 درصد بوده بعد از استفاده تعامل شمارو به زیر 20 درصد میرساند و باعث میشود پست های شما به مخاطبین واقعیتون کمتر نمایش داده شود و این موضوع باعث کاهش تعامل شما با مخاطبین هدفتون خواهد شد.

 

 

5- با اینفلئنسر ها ارتباط برقرار کنید.

برای تبلیغات بیزینس ( کسب و کارتان )  میتوانید با اینفلوئنسر ها ارتباط برقرار نمایید. اما قبل از ارتباط با اینفلوئنسر ها باید اینفلوئنسری را پیدا کنید که مناسب کسب و کار شما باشد. به عنوان مثال برای یک کسب و کار غذایی باید اینفلوئنسر مربوط به آن را پیدا کنید یعنی اگر کسب و کار شما در حوزه لوزام یدکی خودرو میباشد نمیتوانید با اینفلوئنسر مواد غذایی ارتباط بر قرار کنید چرا که بازخورد مطلوب را نخواهد داشت و صرف هزینه بیهوده شده است . پس انتخاب اینفلوئنسر درست برای کسب و کارتان مهمترین رکن افزایش تعامل با مخاطبین شما خواهد بود.

 

 

 

تیم فالوگرام

  • چرا از خدمات فالوگرام استفاده نماییم؟

– شرکت فالوگرام با برند رسمی و ثبت شده در سطح کشور میباشد که دارای نماد اعتماد اکترونیک میباشد.

– تیم فالوگرام با ارائه خدمات حرفه ای در مشاوره کسب و کار ، توسعه کسب و کار ، مدیریت صفحه های شبکه های اجتماعی ، طراحی سایت ، سئو سایت و … با کیفیت بالا و تضمین کتبی سعی بر رضایت مشتریان گرامی را دارد.

– قیمت مناسب در حوزه دیجیتال مارکتینگ توسط تیم فالوگرام

– تولید محتوا منحصر به فرد و حرفه ای برای شبکه های اجتماعی شما
– کنترل حداقل 10 شبکه اجتماعی به صورت حرفه ای

– امکان مشاوره رایگان جهت شروع یک کسب و کار

 

 

تیم فالوگرام با در اختیار داشتن ابزار مناسب میتواند کسب و کار شما رو در کمترین زمان به درآمد حداکثری برساند . جهت مشاوره متوانید به شماره 09355091400 در واتس اپ پیام دهید و یا با شماره 02128422380 تماس حاصل نمایید.